and all the other boys?

Jaa det har varit en tung natt inatt asså, somna typ 3 vakna 5, så drygt. Så jag var verkligen inte på humör idag och folk skulle vara jobbiga mot mig. MEn aja klarade igenom dagen, med en snabbis med catrin på stan och jobbet, plus övningskörning. Hann köpa ett silikonskal till min mobil så det inte går sönder såhär inför mina bästisars student.
Imorgon gäller det, fiiira mina brudar så inåt helvete, helt sjukt vad vi skja fira! @haegens lokal ska vi fira hela dagen. Hoppas brudarna blir glada över mina presenter. Sen mot kvällen får vi se om jag får lite manligt sällskap, det vet man aldrig ;);)
Ikväll har jag inget att göra, inget Big Brother längre, ska nog klippa mig så mitt hår blir fräsht. Sen är det bara sova, upp tidigt och göra sig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!