dagens händelse!

Igår var jag och catrin hemma bara, vi gjorde absolut ingenting. Hahaha arga var vi på en massa personer haha! Vaknade idag vid tolv, sjukt skönt att sova. Börjar som sagt bli hostig så dricker mollipect och jag börjar redan bli bättre i halsen. 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, finns inget att göra. Vill bara gosa ner mig med någon karl och mysa framför en film, men det får man ju drömma om....
Dagens händelse är att jag fick VG- på mitt PM i naturkunskapA, haha det var våran sista uppgift, och jag pallade inte lägga ner tid, tog mig 2 timmar men fick ändå VG liksom. CHIILLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!