tjeeeenaaa!

Jag har jobbat så fruktansvärt mycket på BRIVA, eller asså jag jobbar som vanligt, men när jag kommer hem är jag helt död på riktigt! Jag är helt slut, jag väntar bara på ledighet, bara åka till turkiet och ta det lugnt men kötta ändå. ÅHh vill dit nu! 
MEn jag trivs faktiskt på avdelningen, personalen är otroligt trevliga och förstår om man tycker det är jobbigt att se på brännskadade människor. Det är intressant och obehagligt på samma gång, men tror inte detta är något jag vill arbeta med i framtiden, vi får se.
Vi har fått tre olika löpträningar med innebandyn som vi måste göra, asså så sjukt jobbiga, typ ett springa 45 min minst, plus massa styrka, asså döda mig!
MEn nu ska jag kämpa, ska komma i form!
denna klänning vill jag ha till Turkiet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!