söndag.

Söndagar, söndagar, söndagar säger jag bara, största deg dagen.
Igår blev det till att dra till stan med sofia och säga farväl till våran kära Tess, åhh saknar henne redan. Det var jobbigt att säga hejdå till henne, även fast det inte syns på utsidan så känns det på insidan. Mådde inte så bra igår heller, hostan tar kål på mig och jag blir sjukt trött. Så har sovit hur mycket och länge som helst idag, tills sofia och susanne kom över och vi planerar att åka utomlands i sommar.
Längtar så sjuukt mycket, ska bli kul, trevligt, roligt, varmt och vi ska skapa minnen som aldrig förr. Först jag och sofia ba ALDRIG TURKIET!! men nu ba ska vi typ dit haha, vi är knäppa vi!
Nej nu ska jag gosa ner mig till en kärleksfilm, det är läge med sånt nu.
tjäääna baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!