söndag.

I fredags blev det lite påskmat hemma hos oss, brorsan och hans flickvän kom över också. Blev mycket mat och påskäggsletande. Framåt mot kvällen kommer Rickard och spelade Jägersro, och vem tror ni vann? Jo jag, haha första gången jag spelade och fattade nada i början men sen så!
Mamma väckte mig på lördag morgon och det var dags att röra sig mot enköping för att jobba som servetris på Fredriks & Susans bröllop. Det var kul, inte stressigt, men det bästa var att stå i baren och blanda drinkar.
Idag är det söndag, har inte gjort något speciellt. Läst lite av engelskaboken och ska försöka göra en reading log imorgon, sedan är deet väll bara att läsa vidare.
Kollar på BB just nu, jag hoppas att Marcel åker ut eller hulda. SEdan är det väll bara att gå och lägga sig för imorgon bär det av till mormor för påskmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!