can you feel the love tonight.

Jag har haft två lektioner idag, helt onödiga. Har inte gjort något speciellt, men det var dunder varmt ooch skönt. Man vill bara pressa och bli brun, fast det är ju så jävla tråkigt, men man måste väll ha tråkigt någon gång också.
Man märker att det är börjar bli slut på detta helvete, slut på tvåan och siktar in mig på trean. En ny termin och nya möjligheter, och jag fyller 18 då också, GILLA GILLA!!
Lämnade in två hemtentor idag och det känns så jävla bra, asså jag har två uppgifter kvar, bara två stycken. FYFAN VAD SKÖÖÖNT!!
Just nu tittar jag på Eurovision song contest, och inväntar att BB ska börja! Imorgon blir det ambulansövning för hela slanten, sen får vi se vad helgen har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!