här var det livat!

Jag har inte bloggat på ett bra jävla dag asså, helt sinnes!! MEn har inte haft tid och har inte orkat tänka på att blogga, skolan tar så mycket plats just nu också...
Inget speciellt har hänt heller, eller joo valborg har varit. Det var sjukt kul fast blev typ tok bakis mitt på dagen.. Annars var det sjuukt kul.
Idag är det måndag, ooch vi har studiedag så har inte varit i skolan idag. Imorgon börjar 12.10, stört skön. Mycket uppgifter som ska göras innan skolan slutar, så man måste ligga i för att betygen ska ligga på topp.
Funderar på att baka någonting och sedan ska jag vänta tills mitt älskade big brother börjar. Gosa ner sig i sängen, ååhh skönt :)
Hahaha sen en till sak jag kanske ska börja på fotboll igen, wooop wooop!!
HELLUE BIATCHES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!