MatteB nationella.

Igår ikväll kunde jag verkligen inte sova, jag vaknade helatiden, allt var bara sämst. JAg har såna där nätter då jag ligger och tänker, och tänker, det tar aldrig slut. JAg kan verkligen inte sova när det händer. Det fungerar bara inte, och jätte bra tajmat var det med att vi hade nationella idag på morgonen. Aja det gick som det gick, och jag hoppas att jag får ett G iaf, annars gråter jag blod.
Ända positiva var att vi fick sluta tidigt, så jag har bara slappat hela dagen. Men nu ska jag på fotbollsträning och test träna med Danmark United, hoppas det är kul så jag kan forsätta.
Fort hem efter träningen och kolla på BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!